Mobilabonnement og mobiltjenester er noe alle har et forhold til. Derfor har mange av våre kunder valgt å starte som mobiloperatør og selge mobilabonnement. Noen er rene operatører og utfordrere i mobilbransjen, andre er etablerte selskap som har økt konkurransekraften i egen bransje.

Våre kunder kan fokusere på kun salg og markedsføring
eRate har tilrettelagt alt for at det skal være enkelt å starte som mobiloperatør. I dag er det flere kjente aktører som bruker oss. Vi tar hånd om alt fra tilgang og drift av nettverk, datainnsamling og faktura ut til kundene. Det eneste våre kunder trenger å tenke på er salg og markedsføring av sine tjenester og produkter, vi tar hånd om alt det andre.

Vi gir deg verktøyene for økt konkurransekraft
eRates fleksible og moderne system gjør at kundene våre kommer fort ut i markedet og kan agere raskt på endringer fra konkurrenter. Systemet håndterer kompliserte pakketeringer av tjenester/produkter og flere ulike prismodeller og strategier. eRate har alltid tilrettelagt for å gi våre kunder de beste mulighetene til økt konkurransekraft. Vi tilbyr også skalapriser fra dag èn, slik at antall kunder speiler kostnadene.

Mobiltjenester i tillegg til egen kjernevirksomhet
Å starte med mobiltjenester i tillegg til egen kjernevirksomhet er veldig enkelt. De fleste etablerte selskap har allerede et apparat som har tar hånd om salg og markedsføring. For disse er logistikken for kundehåndtering etablert og mobiltjenester kan enkelt legges til det øvrige produkttilbudet. eRate har rating- og billingsystemet som håndterer dataflyten for både kjernevirksomheten og mobiltjenestene.

Større fleksibilitet i sammensetting av produkter og tjenester
Det totale tilbudet må være mer interessant og bedre enn konkurrentenes. Pakketering av kjerneprodukter sammen med mobiltjenester er et sterkt og konkurransedyktig virkemiddel. Flere av våre kunder selger mobiltjenester i tillegg til sin kjernevirksomhet for å være den foretrukne og mest relevante leverandøren i sin bransje. Disse kundene kan bruke andre prisstrategier og prismodeller enn sine konkurrenter. Mobilabonnement kan eksempelvis selges i pakker sammen med strøm, bank eller forsikring. Selskap med store kundebaser har spesielt mye å vinne på å bli mer relevant for kundene og slippe kundeflukt.

Klar for å skape nye verdier for kundene dine?
Høres dette interessant ut, la oss ta et møte og se hvordan vi kan skape verdier sammen.

Erik Trondsen, Mobil: 408 00 900, Erik(at)eRate.no
Ove Vik, Mobil: 997 55 550, Ove(at)eRate.no
Henning Thoresen, Mobil: 926 38 100, Henning(at)eRate.no

css.php