nben
   
+47 815 73 723

eRates nyeste kunde: PepCall

eRates-nye-kunde-PepCallPepCall tilbyr mobila-bonnement med prising tilpasset kundens forbruk – hver eneste måned. De er en spennende utfordrer med sin unike prismodell som gir variabel pris ut i fra forbruk.

Unik prismodell med automatgir

Sentio gjennomførte nylig en undersøkelse hvor 60% av befolkningen oppgir at de føler at de betaler for mye ved å ha fastprispakker hos sin mobilleverandør. Pepcall har løst dette for sluttbrukerne ved å tilby en unik prismodell som de selv kaller automatgir. Denne prismodellen støttes gjennom eRates fleksible IT-system som håndterer all data og prissetting før sluttkunden mottar sin faktura. Abonnementet starter på 0,- hver måned, og endrer seg automatisk i takt med kundens forbruk. Neste kalendermåned starter man på null igjen.

eRate som leverandør

eRate leverer IT-systemet eRate Billing & CMS (faktura og kundesystem) til Pepcall. Systemet håndterer alt fra kunderegistrering inn i systemet til faktura ut til kunden. eRate har levert «Min Side» hvor kunden kan se forbruksdata og fakturaarkiv. Her kan sluttkunden oppdaterer personalia, endrer abonnement og bestiller tilleggstjenester etter ønske.

eRate drifter systemet

Driften av systemet skjer hos eRate slik at Pepcall kan ha fokuset på salg og markedsføring. Pepcall bruker Telenor sitt mobilnett via eRate MVNE. Dette gir automatisk stordriftsfordeler i form av lavere kostnader og drift 24/7.

PepCall »

Leave a Reply

Your email address will not be published.

css.php