Bedriftsnett

Sluttbrukeres ringevaner endrer seg og blir mer lik det private bruksmønsteret. Det er derfor viktig at bedrifter gjør kommunikasjonen i bedriften så enkel og rask som mulig, uten at bruker trenger gjøre så mye selv.

Tilpasset mobil bedriftsnettløsning

eRate har ressurser som har jobbet med bedriftsnettløsninger siden de ble lansert rundt år 2000. Vi har fulgt med på hvordan bruksmønsteret har endret seg gjennom disse årene og jobber for å tilpasse vår mobile bedriftsnettløsning etter dagens behov og etterspørsel.

Alle nødvendige funksjonaliteter i eget brand

eRates bedriftsnettløsning inneholder all nødvendig funksjonalitet som administrasjonsportal for partner og sluttkunde, sentralbord, grupper og køer, mobile gruppenummer, hovednummer, sanntidsstatus, integrasjon mot kalender, brukerapp, callsenter funksjonalitet etc. Alle portaler, «softphones» og APPs leveres med operatørens branding.

Min bedrift

eRate tilbyr kunden en administrasjonsportal, «Min bedrift», hvor bedriften kan administrere sin abonnementsportefølje og tjenester, samt analysere kostnader og ta ut rapporter på forbruk. Den enkelte bedrift kan sette opp nye abonnement og slette abonnement i sin portefølje.

Enkel lisensstruktur

Gjennom en enkel lisensstruktur kan man sette sammen en bedriftsnettløsning for sluttkunde basert på de behov denne kunden har, uavhengig om det er en liten eller større bedrift.

Interessert i å vite mer om eRates bedriftsnettløsning?

Ta kontakt med oss for en uforpliktende prat.

Erik Trondsen, Mobil: 408 00 900, Erik(at)eRate.no
Ove Vik, Mobil: 997 55 550, Ove(at)eRate.no
Henning Thoresen, Mobil: 926 38 100, Henning(at)eRate.no

css.php