Bundling differensierer

eRate Bundling differensiererMange sluttkunder gjør i dag bevisste valg for å være hos den leverandøren som gir dem de beste kundeopplevelsene. Når et bedre tilbud i markedet oppdages, eller tjenesten ikke fungerer som forventet, bytter sluttkunden leverandør med enkle grep. Leverandørene trenger flere ben å stå på for å være relevant for kundene. Aktører må differensiere seg for å opprettholde en lojal kundemasse og for å tiltrekke seg nye kunder. eRate har verktøyene som skal til.

Voksende kundemasse

Mobilabonnement og mobiltjenester er noe alle har et forhold til. Mange av våre kunder har valgt eRate som leverandør for å kunne tilby mobilabonnement som tillegg til egen kjernevirksomhet. Mobilabonnement kan tilbys på toppen av eksisterende tjenester som eksklusive kundefordeler til eksisterende kunder, eller bredt ut i markedet. Dette tror eRate vil gi resultater i form av mer lojale kunder, i tillegg til at kundemassen vil vokse ytterligere fordi aktøren blir mer relevant i markedet.

Reduserer churn og øker merkevarebyggingen

eRate har en hypotese om at bundlinger reduserer churn og øker kjennskap til merkevaren. En tilfreds og lojal kundemasse genererer tilvekst av nye kunder fordi leverandøren har differensiert seg i forhold til konkurrentene og har et relevant tilbud i markedet.

Skaper churn og kundefrafall hodebry i din bedrift?

Ta kontakt med oss så ser vi på hvordan vi kan hjelpe til med å skape en økende og lojal kundemasse.

Erik Trondsen, Mobil: 408 00 900, Erik(at)eRate.no
Ove Vik, Mobil: 997 55 550, Ove(at)eRate.no
Henning Thoresen, Mobil: 926 38 100, Henning(at)eRate.no

css.php