Selvbetjeningsløsninger

eRate tilbyr løsninger for webbasert kunderegistrering for våre mobiloperatører, slik at de slipper bruke tid og penger på å utvikle dette selv. Løsningene «Min side», web eller app, og «Min bedrift» tilpasses partners ønskede profil og branding. Bak ligger flere automatiske prosesser og integrasjoner som løser ellers tidkrevende og komplekse oppgaver.

Nettbasert kunderegistrering

eRate tilrettelegger for oppslag mot offentlige registre og datakilder for oppdatert og korrekt informasjon om sluttkunden, enten det er bedrift eller privat. Adresse- og kredittsjekk av kunden gjøres automatisk slik at kundens SignUp går raskt med forhåndsinnfylte data på mobiloperatørens nettside.

Sluttkunden ønsker selvadministrasjon

Tilgjengelighet, innsikt og funksjonalitet er viktige krav som stilles av sluttkundene. «Min side»-løsningen fra eRate kan også leveres som app, eller ved API slik at løsningen kan integreres mot partners ønskede systemer. Sluttkunden har tilgang til eget forbruk, fakturaarkiv, tilgjengelige tjenester, abonnement, datapakker, SIM-kortdetaljer osv. Kundeprofilen kan oppdateres av kunden selv ved behov. eRate kan også tilgjengeliggjøre tjenester som eksempelvis foreldrevarsel, endring av abonnement, kjøp av datapakker, valg av hemmelig nummer, sperring av tjenester, mobilsvar, administrasjon av SIM-kort eller utsetting av faktura eller andre tjenester som kunden vår har utviklet selv.

God oversikt med «Min bedrift»

Selvadministrasjonssiden «Min bedrift» gir god oversikt og mange muligheter for selvadministrasjon av bedriftens abonnementsportefølje. Her kan bedriften blant annet bestille SIM-kort og legge til eller fjerne abonnement og tjenester, ha oversikt over faktura, strukturere fakturaer, osv.

Interessert i å høre mer om våre selvbetjeningsløsninger?

La oss ta et møte og se hvordan vi kan skape verdier sammen.

Erik Trondsen, Mobil: 408 00 900, Erik(at)eRate.no
Ove Vik, Mobil: 997 55 550, Ove(at)eRate.no
Henning Thoresen, Mobil: 926 38 100, Henning(at)eRate.no

css.php