nben
   
+47 815 73 723

Ønsker du å spare tid og eliminere feil?

  • 6
  • 31. mars 2014

ArbeidsflytprosesserAlle bedrifter har ulike måter å håndtere sine kunder på. Vilkår og betingelser kan variere mellom ulike produkter og kundegrupper. Det vil ofte være ønskelig å skille mellom privat, bedrift og VIP-kunder når det gjelder opprettelse av kundeforhold, varslinger og oppsigelsesvilkår. Vi kaller dette for arbeidsflytprosesser.

Manuelle eller automatiserte prosesser?

Flere bedrifter kjører fortsatt slike arbeidsflytprosesser manuelt. Dette er tidkrevende og når noen må huske på å gjøre sånn eller slik skjer det også dessverre feil. Om prosessene settes i system og automatiseres går prosessene oftest slik en ønsker.

Kundetilpassede funksjoner

Ulike velkomstbrev, bindingstid, SMS-varslinger og purring på faktura er eksempler på funksjoner som mange ønsker å differensiere på ut i fra kundekategori og produktgruppe. eRate Billing & CMS (Customer Management System) håndterer alle ønskelige arbeidsflytprosesser og gjør hverdagen enklere.

css.php