nben
   
+47 815 73 723

På tide å sette differensieringen av kundene i system?

Hva gjør eRateAlle bedrifter har ulike måter å håndtere sine kunder på. Vilkår og betingelser kan variere mellom ulike produkter og kundegrupper. De ulike håndteringsmåtene av de forskjellige kundegruppene kaller vi for arbeidsflytprosesser. eRate Billing & CMS (Customer Management System) forenkler disse prosessene for oss siden de er satt i system.

Velkomstbrev, bindingstid og varslinger

Det vil ofte være ønskelig å skille mellom privat, bedrift og VIP-kunder når det gjelder opprettelse av kundeforhold, varslinger og oppsigelsesvilkår. Ulike velkomstbrev, bindingstid, SMS-varslinger og purring på faktura. Dette er eksempler på funksjoner som mange ønsker å differensiere på ut i fra kundekategori og produktgruppe.

Ta kontakt med oss for en uformell prat og vi vil hjelpe dere.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

css.php