Selvbetjeningsløsninger

Tilgjengelighet og selvbetjening er viktig for våre kunder. De ønsker informasjon, og mulighet til å gjøre endringer når det passer dem. Selvbetjeningsløsningen fra eRate er alltid tilgjengelig via nettet eller via en mobilapp.

Min Side og MobilApp

I selvbetjeningsløsningen fra eRate kan sluttkunden selv finne eget forbruk, alle målepunkt, fakturaarkiv for strøm og nettleie (dersom de har gjennomfakturering), tjenester, abonnement, samt endre egen profil.. Gode selvadministrasjonsløsninger øker kundetilfredsheten.

Kommunikasjon med sluttkunden

Informasjon fra strømselskapet kan legges inn i faktura eller direkte i selvbetjeningsløsningen. Det er enkelt å legge til rette for interaksjon med sluttkunden i selvbetjeningsløsningen. Sluttkunden kan ta kontakt med strømselskapet via en chatløsning eller andre kontaktmuligheter.

Hvordan kan selvbetjeningsløsningen til eRate innfri sluttkundekravene i ditt strømselskap?

La oss ta et møte og se hvordan vi kan skape verdier sammen.

Vidar Myrer, Mobil: 408 00 090, Vidar(at)eRate.no
Henning Thoresen, Mobil: 926 38 100, Henning(at)eRate.no

css.php