Den aktøren som er mest relevant for sine kunder er ofte den leverandøren med størst konkurransekraft. Det er krevende å gjøre vesentlige endringer slik at man oppnår ønsket effekt. Mange bedrifter prøver små forandringer i egen forretningsmodell ved å justere litt på prisen eller innholdet, men det gir sjeldent stor effekt som resulterer i større konkurransekraft.

Bli mer relevant for egne kunder
Å starte som mobiloperatør er en stor endring. Starte med noe helt nytt. Ikke for å starte konkurransen med de etablerte operatørene, men for å bli den foretrukne leverandøren for egne kunder og differensiere seg fra konkurrentene.

Styrk merkevaren og kunderelasjonen
Mobiltjenester er noe alle trenger og har et forhold til. Gjennom et bredere og mer spisset verdiforslag får man flere kontaktpunkter mot kundene. Det gir kundene flere grunner til å forbli kunde, man blir mer relevant, og om mulig får kunden en bedre pris for sin lojalitet. Vi gir våre kunder muligheten til å tilby ulike pakkeløsninger og prismodeller med flere tjenester og produkter. Kundene drar fordel av et bredere tilbud, bedre priser, kun én leverandør å forholde seg til tross for flere tjenester, samt at alt samles på én faktura.

Det er enkelt å bli mobiloperatør med eRate
Det er enkelt å starte som mobiloperatør gjennom eRate. Du som kunde trenger kun tenke på salg og markedsføring. Vi tar hånd om alt det andre.

Er du smart?
Mange tror at det er utenforstående som disrupter en bransje, vi tror det er de smarte i egen bransje. Er du smart? La oss ta et møte og se hvordan vi kan skape verdier sammen.

Erik Trondsen, Mobil: 408 00 900, Erik(at)eRate.no
Ove Vik, Mobil: 997 55 550, Ove(at)eRate.no
Henning Thoresen, Mobil: 926 38 100, Henning(at)eRate.no

css.php